30 lipca 2013

Mała paczka....WIELKA przyjemność:)

Post typu "będę się chwalić":)

Wczoraj dostałam małą przesyłkę od Pauliny (xbebe18). Poprosiłam kiedyś Paule o kilka próbek podkładów niedostępnych u nas w PL. W paczce znalazłam nie tylko próbki o które prosiłam ale o wiele wiele wiele więcej. Dziękuję Ci Paulinko bardzo :*:*



A co było w przesyłce:

1. Laura Mercier, Silk Cream Foundation
2. Tarte, Amazonian Clay Foundation
3. Josie Maran, Light Foundation
4. Armani, Sheer Fluid
 5. Jemma Kidd, Light As Air Foundation
6. Boscia, BB Cream SPF27 PA ++
7. Bonne Bell, Liplites - który pachnie jak truskawki:)
oraz próbkę kremu z Korres i H2O+

Paulinka dziękuję Ci jeszcze raz bardzo. Paczuszka sprawiła mi ogromną przyjemność:):)

_____________________________________________________________________________

Tak na marginesie to w sklepie internetowym Cocolita dostępne są kosmetyki MUA. Ja już poczyniłam małe zakupy i napiszę o nich jak tylko przesyłka do mnie dotrze:):)


Pozdrawiam, D


3 komentarze: