18 czerwca 2013

ORGANIX Cosmetix - Moisturizing Day Cream

Próbkę tego kremu dostałam wraz z zamówieniem Moa "The Green Balm". Ponieważ krem z BioDermic był już na wykończeniu, próbka poszła w ruch. Do kremu podeszłam nieco niepewnie, jego głównym składnikiem jest aloes, który czasem potrafi mnie uczulić. Jednak w tym przypadku tak się nie stało i krem spodobał mi się na tyle, że zamówiłam pełnowymiarowe opakowanie.



 Informacje dotyczące samej formy ORGANIX Cosmetix znajdziecie TU oraz TUTAJ.

Krem umieszczony jest w szklanym słoiczku. Zupełnie mi to nie przeszkadza, ale wiem że dla niektórych to przeszkoda.

Cena: różna od 30 do 50 zł.

Zapach: Bardzo przyjemny, lekko cytrusowy. Nie jest duszący i znika zaraz po nałożeniu kremu na twarz.









Konsystencja: W słoiczku wydaje się być bardzo gęsty, jednak po nałożeniu na twarz mamy wrażenie jakby był to mus. Bardzo dobrze rozprowadza. (na zdj.nie mam brudnych paznokci tylko żółty lakier na nich dlatego tak nieestetycznie wyglądają;))

Mam bardzo suchą skórę i ten krem pomimo lekkiej konsystencji doskonale ją nawilża. Łagodzi podrażnienia, uspokaja naczynka. Skóra na twarzy jest miękka i miła w dotyku. Bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Doskonale nadaje się pod makijaż. Nie sprawia, że podkład się roluje czy spływa. To co najbardziej urzekło mnie w tym kremie to długotrwałe uczucie nawilżenia. Przy stosowaniu innych specyfików po kilku godzinach miałam uczucie ściągniętej skóry. W przypadku tego kremu nie mam takiego dyskomfortu. Po wykonaniu wieczornego demakijażu i oczyszczaniu twarzy, skóra nie jest szara i przesuszona.

Z kremu jestem bardzo zadowolona. Cieszę się, że dostałam wcześniej jego próbkę, bo chyba nigdy nie trafiłabym na niego sama. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie.

Myślę, że krem sprawdzi się nie tylko w przypadku suchej skóry, ale osoby z cerą normalną i mieszaną powinny być z niego zadowolone.

Dla ciekawskich skład:)





1 komentarz:

  1. Ten krem jest świetny, posiadam również wersje na noc I tez jestem z niego zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń