27 lutego 2013

Kolejne nowości....obiecuję już ostatnie ;)

Kilka dni temu skorzystałam z kodu zniżkowego na zakupy w sklepie BioDermic KLIK. Zniżka całkiem spora bo aż -40% więc, aż żal nie skorzystać :) Kod udostępniła RockGlamPrincess na swoim FB. Nie wiem czy jeszcze obowiązuje, ale gdyby któraś z Was chciała się skusić, oto on: DY2102h2. 

Ogólnie z taką zniżką to czysta przyjemność zrobić zakupy. Za całe zamówienie zapłaciłam 103 zł. Cena serum to 119 zł a kremu ok. 52 zł, więc same widzicie jaka oszczędność. No i darmowa przesyłka oczywiście. Jako gratis dostałam dwa kremy na dzień i na noc z serii z oliwką oraz peeling i krem do rąk. Kremy do twarzy zgarnęła moja siostra serie do rąk zostawiłam sobie.

Jak sparwują się kosmetyki dam Wam oczywiście znać. Serum planuję używać na dzień, natomiast z kremem zobaczymy jak będzie. Zależy od stopnia nawilżenia i tego jak treściwy jest. Będę Was systematycznie informować :)

2 komentarze:

  1. oooo, zaraz zobaczę asortyment! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie obiecuj nie obiecuj :D w końcu już za chwilę nowy miesiąc - nowe pokusy :D

    OdpowiedzUsuń