9 stycznia 2013

Mały haul :)


Tak naprawdę to wina Kasi z kanału MakijażeKasiD i jej najnowszego filmiku oraz notki na blogu. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupieniem kremu Oilatum tak bardzo polecanego przez siostry Pixiwoo. Krem niestety jest dostępny tylko na ebay, dlatego też tak długo zwlekałam z decyzją. Dzisiaj po przeczytaniu posta Kasi pobiegłam wręcz do apteki i kupiłam krem.

PHYSIOGEL Hypoalergiczny Krem łagodzący do twarzy. Jego skład jest praktycznie identyczny jak wyżej wspomnianego Oilatum. Za krem zapłaciłam 32 zł, więc cena całkiem znośna, jak na 30 ml pojemności.

Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, biję się w piersi:) ale nie żałuję. Moje postanowienie noworoczne to nie wydać nawet złotówki na kolorówkę. Chciałabym nieco zmienić swoją pielęgnację, dlatego w tym kierunku postanowiłam skierować swoje wydatki:)

Jak się będzie spisywał oczywiście Wam napiszę. Narazie odłożony czeka grzecznie na swoją kolej ponieważ chwilowo używam dwóch kremów z Iwostin, które również są rewelacyjne. Postaram się w kolejnych postach opisać je nieco bliżej.

5 komentarzy:

  1. Nie będziesz żałować wydatku, bo krem jest tego warty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję dlatego, że ciągle szukam idealnego kremu do bardzo suchej i wrażliwej cery.Może wreszcie się uda :)

      Usuń
  3. Napisz koniecznie jak się u Ciebie spisuje!

    OdpowiedzUsuń