17 grudnia 2012

Małe zakupy:)

Jak zapewne większość z Was wie na stronie Douglasa przy każdym zamówieniu od 120 zł mamy darmową wysyłkę. Postanowiłam skorzystać i poczynić ostatnie zakupy świąteczne. Brakowało mi tylko prezentów dla mamy i siostry. Oczywiście nie mogłam sobie odmówić i mały upominek dla mnie odemnie;) rownież wylądował w koszyku.

Nie mogłam się zdecydować co bym chciała sobie kupić:)....tak wiem, zjawisko bardzo dziwne zważywszy na moje uzależnienie od kosmetyków:)...dlatego wybór padł na LANCOME Cils Booster XL Mascara-Basis

Pielęgnacyjna baza pod tusz do rzęs dla rzęs idealnych! - Cils Booster XL pokrywa każdą rzęsę z osobna i wygładza je tak, że każdy stosowany na niego tusz pozwala nałożyć się szczególnie równomiernie, a jego efekt zostaje wzmocniony. Cils Booster XL w połączeniu z tuszem przedłużającym rzęsy czyni je jeszcze dłuższymi. Cils Booster XL w połączeniu z tuszem podkręcającym rzęsy jeszcze bardziej je pokręca. Cils Booster XL w połączeniu z tuszem pogrubiającym czyni rzęsy jeszcze gęstszymi. Biała tekstura Cils Booster XL powoduje, że kolor nakładanego na nią tuszu jeszcze bardziej lśni. Cils Booster XL wzmacnia i chroni rzęsy ponadto dzięki D-panthenolowi i witaminie E w nanokapsułkach. ‎

Efekt: wydłużający, pogrubjający, długotrwale podkręcający. 

Stosowanie: Nałożyć bazę od podstawy po końcówki rzęs. Przy czym wykonać lekkie zygzakowate ruchy, co pozwala uniknąć sklejania pojedynczych rzęs i pogrubia idealnie rzęsy. Należy zaczynać zawsze w kącikach oczu i kontynuować na zewnątrz kąta oka. Czynność powtórzyć na dolnych rzęsach.
(źródło: Douglas ) 

Cena: 40 zł 


Jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa efektów. Moją ciekawość wzmaga również fakt, iż to "cudo" ma świetne opinie ma wizażu. Oczywiście jak poużywam to dam Wam znać czy obietnice producenta się spełniły, a tymczasem idę szybko zapakować prezent dla mamy żeby się nie domyśliła co dostanie.

Pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. Czekam na informacje co do tego, jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cena nie jest szokująca, daj znać jak się sprawuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest faktycznie przystępna...zobaczymy czy jest warta nawet tych 40 zł :)

      Usuń
  3. Bardzo przydałaby mi się taka baza pod tusz, Lancome to górna półka, ich produkty są genialne. Ciekawie opisałaś i przyjrzę mu się uważnie.

    OdpowiedzUsuń