14 października 2012

TAG Ile warta jest Twoja twarz

TAG ten krąży na YT i blogach już od jakiegoś czasu....postanowiłam i ja "podliczyć" ile warta jest moja twarz...


                               

 1. PODKŁAD: Givenchy, Photo'Perfection #3 - 185 zł 
2. PUDER: Bourjois, Healthlty Balance #52 - 39,99 zł 
3. KOREKTOR: Shiseido, Natural Finish Creamy Concealer # 2 - 118 zł 
4. BRONZER: NYC, Smooth Skin Bronzing Powder #Sunny - 25 zł 
5. MASKARA: Maybelline, Colossal Volume Express Smoky Eyes #Black - 19,90 zł 
6. CIENIE: NYX, The Runway Collection, # Champagne&Caviar - 35 zł 
7. BAZA POD CIENIE: Lumene, Eyeshadow Primer - 38,90 zł 
8. BRWI: Eveline, Korektor do brwi - 11 zł 
9. USTA: Gosh, Lip Gloss - 35 zł 

RAZEM: 507,79 zł 

Wydaje mi się, że kwota ogólna jest całkiem OK. Kosmetyków używam od ok. 2,5 miesięcy. 
Jeżeli chciałybyście poznać któryś z wymienionych wyżej produktów bliżej dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda...na całe szczęście nie były kupowane jednocześnie bo wtedy mogłabym poczuć chudość:)mojego portfela ;)

      Usuń
  2. A ja znam to z bloga nieesia25, ona coś podobnego właśnie tagowała ostatnio:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego tagu boję się robić- u mnie wyszło by bardzo niewiele;) Ale zapraszam Ciebie do "Liebster Blog" tag. Po więcej informacji zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm spora sumka:) Ja się boję podsumowywać siebie, bo odkąd mam tusz Sisley będę dużo kosztować:)

    OdpowiedzUsuń