6 marca 2012

Zbiorowy haul z kilku miesięcy....

Witajcie:)
Przychodzę dzisiaj do Was z postem dotyczącym moich zakupów, które poczyniłam w ciągu ostatnich kilku miesięcy:)



1. FlosLek, Wazelina kosmetyczna do ust - poziomkowa - kupiłam ją zupełnie przypadkowo i stała się moim ulubionym produktem do pielęgnacji ust:) A przy tym tak pięknie pachnie poziomkami....mniam....:D

2. Vipera, Puder prasowany rozświetlający cerę kol.709 - ja posiadam go jeszcze w starej szacie graficznej - używam jako bronzera i świetnie się sprawdza. Trzyma się na twarzy cały dzień, jestem z niego bardzo zadowolona:)

3. Skin79, The Oriental Line Cover Plus BB Cream - zamówiłam go na Allegro od użytkownika rafles1. Zapłaciłam za niego ok. 50zł (wiem, wiem przepłaciłam, ale nie miałam ochoty czekać kilku tygodni na paczkę z Korei:]). Bardzo polubiłam się z tym korektorem, zastąpił mi mój ulubiony Maybelline Pure.Cover Mineral.

4. Hakuro - na zdj. jest tylko jeden pędzel - H55, a ja zamówiłam jeszcze H24 i H54 i wielbię je:))...

5. RealTechniques, Starter Set - udało mi się rzutem na taśmę zamówić je na stronie Alledrogeria.pl. Odkąd dostałam nie używam żadnych innych pędzli, a pędzelek pokazany na zdjęciu (Deluxe Crease Brush) ubóstwiam i używam do rozprowadzania korektora pod oczami. Myślę ciągle nad zakupem drugiego takiego samego zestawu bo jest wart swojej ceny:)

6. Make Up For Ever, Smoky Lash Mascara - mój najnowszy nabytek. Korzystając z dni VIP w Sephorze (-20%) skusiłam się na niego i absolutnie nie żałuję wydanych 87zł. Lepszego tuszu nie miałam, zdetronizował mojego dotychczasowego faworyta z Bourjois. Myślę, że będzie to miłość na lata:):)

I to by było na tyle:) Jeżeli chciałybyście poznać jakiś produkt bliżej - piszcie w komentarzach a postaram się dla Was napisać recenzję lub wstępne odczucia dotyczące użytkowania :):)


Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. mam wazelinę pomarańczową, mniami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o pędzlach RealTechniques, z chęcią bym poczytała jakąś obszerniejszą recenzję o wszystkich pędzelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba kupię taką wazelinę... Mój chłopak często nazywa mnie poziomką, więc smak poziomek na moich ustach będzie jak najbardziej wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo widzę, że udane zakupy poczyniłaś;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten puder z Vipery tylko w innej wersji kolorystycznej i używam go jako różu. Też go bardzo lubię. :) A pozostałych kosmetyków niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. czaje się od jakieś czasu na taki pędzel do korektora, ale jak na złość w Polsce z normalną ceną nie ma... :)

    OdpowiedzUsuń