5 marca 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć...


Zostałam otagowana przez Zimi z bloga katesbeautyalley . Bardzo dziękuję:)


ZASADY:
1. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- mają tańsze odpowiedniki
- są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na zbędne wydatki.
3. Krótko uzasadnij swój wybór i zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.
 
 
Moja odpowiedź na TAG będzie bardzo krótka i zwięzła:):) 
 
Nie zobaczycie tutaj listy kosmetyków, których broń boże nie chcę mieć....które do szczęścia nie są mi potrzebne, które są przereklamowane itp, itd.:) Należę do osób które często powtarzają "nigdy nie mów nigdy". Więc nie powiem, że nie chcę podkładu Chanel bo kosztuje ponad 200zł i mogę znaleźć inny tańszy odpowiednik - bo znając mnie - prędzej czy później znajdę środki finansowe żeby go kupić:) Myślę, że idealnym zakończeniem mojej odpowiedzi na ten TAG będą słowa mojej mamy - Tylko krowa zdania nie zmienia.:)
 
I to by było na tyle:):):)
Taguję każdego kto ma ochotę wziąć udział w zabawie:):)
________________________________________________________________________________
 
W przyszłym tygodniu pojawią się wyniki rozdania. Bardzo przepraszam Was, że tak długo to trwało, ale sporo zajęło mi ogarnięcie bloga i spraw związanych z rozdaniem:):)
 
 
 
Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Ja mam kilka takich rzeczy, ale jakoś nie mogę się za tego TAGa wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Twoją opinią również się poniekąd zgadzam, mimo iż znalazłam u siebie takich kilka rzeczy (jednak odnosi się to stricte do tych rzeczy które wymieniłam, a innych już nie ;P ;P ;P)

    fajnie, że odpowiedziałaś na tag :) pozdrawiam serdecznie :)))))

    OdpowiedzUsuń