8 marca 2012

Paczuszka z Ameryki:D:D

Jakoś na początku lutego Paulinka (xbebe18) zorganizowała na swoim blogu wymiankę:):)...

Jak tylko zobaczyłam wśród kosmetyków podkład z Misshy postanowiłam, że musi być mój:))...i jest...paczuszka dotarła do mnie wczoraj rano...wszystko w nienaruszonym stanie:).

Pierwsze testy odbyły się dzisiaj i wstępnie jestem baaaaaardzo zadowolona - kolor idealny (21 Light Beige), wykończenie - dla mnie pięknie naturalne - skóra nabiera bardzo zdrowego blasku - co dla mnie, posiadaczki skóry suchej jest bardzo istotne przy wyborze podkładów, trwałość - z tym nigdy problemów nie miałam, i teraz również - podkład nakładałam o 9 rano i do teraz jest na mojej twarzy, może nie wygląda tak jak na początku, ale twarz jest rozświetlona i jednolita:):)

Więcej spostrzeżeń i obszerniejszą recenzję dodam jak emocje opadną:D i poużywam go nieco dłużej niż jeden dzień;):)


Pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. Tak sie ciesze,ze spodobal Ci sie:) Jutro cykam foty Twoich rzeczy,tzn juz moich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo mi się podoba...nawet nie przypuszczałam, że aż tak...bo z kremami BB z Misshy nie bardzo się lubimy, a tutaj taka niespodzianka:D:D

      Usuń
  2. Podkładu z Misshy jeszcze nie miałam, ale kremy BB mają całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja z kremami BB z Misshy nie bardzo się polubiłam...ale podkład pobił wszystkie inne na głowę:D

      Usuń
  3. Z niecierpliwością czekam na recenzję..Kuszący ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pojawi się, ale potestuję go jeszcze...chociaż dzisiaj mam go na twarzy i ciągle jestem zauroczona:D

      Usuń
  4. no to ja czekam na więcej! ale masz super! Takie wymianki są fajne!


    jeśli chcesz to u mnie konkurs na tangle teezer..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza wymianka i zdecydowanie nastraja pozytywnie na kolejne:D

      Usuń
  5. O wow, gratuluję wspaniałej zdobyczy! :) No i oczywiście czekam na pełniejszą recenzję, chociaż pewnie dla mnie ten podkład nie byłby odpowiedni, bo ja mam cerę mieszaną ze wskazaniem na tłustą :( ale i tak chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mógłby być jednak dla Ciebie dobry...delikatnie przypruszony sypkim pudrem...nie daje takie efektu jak np. Chanel Vitalumiere lub Revlon Photoready...jest zdecydowanie subtelniejszy. Sprawia, że twarz wygląda jak po 12 godzinach snu:D

      Usuń
  6. Gratuluje :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci niesamowicie :))
    dodaję do obserwowanych, będę zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie Ci zazdroszczę, bo z tego co widzę to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  9. PS. co z wynikami ostatniego rozdania? chyba je jakoś przegapiłam?

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby dalej się dobrze sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się ciekawie i ma ładne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń