17 grudnia 2011

Zakupy ostatnich tygodni:)

Witajcie kochani:) Bardzo przepraszam za moją nieobecność, ale nie mam najzwyczajniej w świecie CZASU!!! Na szybko wrzucam fotki zakupów poczynionych w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Postaram się jeszcze napisać dla Was notkę nt. mojej pielęgnacji zimą - bo zmienia się w niej i to wiele:)

A teraz zakupy kosmetyczne:):)


1. Bourjois, Flower Perfection w odcieniu 51 Light Vanilla - kupiłam skuszona opiniami na Wizażu i żałuję bardzo. Podkład nie nadaje się dla mojej suchej skóry. Podkreśla wszystkie suchości jakie mam na twarzy, daje niemiłe uczucie ściągnięcia. Użyłam go trzy razy i za każdym razem nie spisał się. Będę musiała go komuś oddać:( Może ma ktoś ochotę na wymiankę:)

2. Bourjois, Volume Fast&Perfect - wszem i wobec ogłaszam zakończenie poszukiwań tuszu idealnego:) Długo zastanawiałam się czy go kupić, wreszcie się zdecydowałam i nie żałuję - spełnia wszystkie moje oczekiwania względem tuszu - pogrubia, podkręca i wydłuża:)

3. L'oreal Studio Secrets Smoothing Base - bardzo ją lubię. Trzeba nakładać delikatnie bo może wałkować się na niej podkład jednak nałożona w odpowiedniej ilości bardzo ładnie ujednolica powierzchnię skóry i przedłuża trwałość makijażu.

Kupiłam jeszcze dwa kremy BB - ale o tym w następnym poście:):)

Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. Pokaż koniecznie efekt tej maskary na rzęsach! :)) również poszukuję tuszu idealnego, bo Grashka mi sie kończy i chcę spróbowac czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialam kupic ta baze z l'oreal ale czekam na jakas promocje bo 20 euro za dregeryjna baze to troche duzo,juz baze ze urban decay mozna dostac za 23 euro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flower Perfection no mój absolutny hit ostatniego miesiąca. Ale to podkład matujący, informacja ta znajduje się nawet na opakowaniu. Na pewno nie nadaje się do skóry suchej, polecałabym Ci raczej Healthy Mix Serum, albo 10 Hours Sleep Effect.

    Też kupiłam ten tusz Bourjois i jak na razie mnie zupełnie nie zachwycił, taki zwyklaczek. Ale faktem jest, że rzęsy maluje się nim błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Atqa Beauty: wiem, że to podkład matujący, jednak liczyłam na to, że jednak się nada. Miałam już kilka podkładów matujących, które dawały ładny mat - nie musiałam utrwalać makijażu - ale nie powodowały ściągnięcia na buzi. Widać ten nie jest mi pisany. Co do innych podkładów z Bourjois to HM Serum jest dla mnie zbyt lekkie - potrzebuje nico mocniejszego krycia. Obecnie zakochana jestem w kremach BB o których napiszę osobny post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak dobrze, że napisałaś o tym podkładzie... Też mam suchą skórę, a ostro się do niego przymierzałam.
    P.S. teraz jestem maksymalnie zakochana w Clinique repairwear. Mam tylko próbkę ale coś czuje, że zaszaleje i go kupie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chciałabym wypróbować tą bazę z l'oreala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś nadal zainteresowana wymianką Bourjois'a? Co byś za niego chciała(kategoria/firma)?

    OdpowiedzUsuń