1 grudnia 2011

KissBox - prezentacja:)



Ponieważ na większości blogów ukazały się posty dot. KissBox'a nie będę rozpisywać się na jego temat. Cena jednorazowej subskrypcji to 25zł. W pudełku znalazły się 4 próbki. Jedną z nich wczoraj używałam, tzn. peeling do twarzy z Fridge by yDe i jestem nim oczarowana - pachnie pomarańczami, świetnie ściera martwy naskórek i nie podrażnił moich naczynek na twarzy - skóra po jego użyciu wyglądała na zdrową, promienną. Bardzo mi się to "maleństwo" spodobało - nigdy jeszcze, żaden peeling nie zrobił na mnie tak dobrego wrażenia:) Co do pozostałych produktów, to krem odżywczy powędrował do mojej mamy, natomiast pozostałych jeszcze nie używałam. Poniżej lista produktów z box'a oraz linki do stron gdzie znajdziecie pełen opis kosmetyków.

1.  Krem odżywczy z wyciągiem z lukrecji Natura Officinalis - klik 
2. Lakier do paznokci z ekstraktem z bambusa Mollon Cosmetics (kol. 15 Sunny Day)  - klik
3. Pomarańczowy peeling do twarzy Fridge by yDe - klik
4. Olejek do kąpieli lub masażu AROMATHERAPYBAR (pomarańcza z grejpfrutem) - klik lub klik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz