12 listopada 2011

Ostatnie zakupy:)

Coś bardzo rzadko zaglądam na bloga, ale choroba mojego synka i moja sprawiły, że nie miałam możliwości a zarazem ochoty na pisanie postów i oglądanie czegokolwiek:(

Ponieważ choroba odchodzi powoli w zapomnienie, wczoraj wybrałam się na zakupy.Oto co kupiłam:

1.Vichy, Preparat do demakijażu twarzy i oczu 3w1 - poj. 300 ml, cena: 49,99zł;


2. Iwostin, Łagodzący Roll-On pod oczy - cena: 23,90zł;


3. The Body Shop - Krem do rąk - cena: 10zł;

4. The Body Shop, Body Lotion - cena: 15zł;


5. Honolulu, Bronzer - cena: 29zł (czar YT i bloggera działa) - dzisiaj go użyłam i jak narazie wrażenia bardzo pozytywne:)


6. Bazy pod makijaż - pierwsza z nich to moje kolejne opakowanie bazy rozświetlającej z Luemene - uwielbiam ją i już niedługo jej recenzja pojawi się na blogu, druga natomiast to nowość w mojej kosmetyczce - baza wygładzająca z Paese - a ponieważ jestem ambasadorką tejże marki postanowiłam systematycznie wypróbowywać nieznane mi dotąd kosmetyki:) Cienie, tusz do rzęs i mgłę jak już wiecie uwielbiam i powoli przymierzam się do napisania dla Was większej recenzji na temat kosmetyków Paese, ale to pewnie jeszcze troszkę potrwa zważywszy na permanentny brak czasu:(


...i to było na tyle:)


Pozdrawiam Was serdecznie:)

8 komentarzy:

  1. jak działa na Ciebie ten roll-on? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja za to powiększone Vichy w aptece zapłaciłam 36zł :P

    TBS <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamyczek: Roll-on użyłam dopiero kilka razy więc nie jestem w stanie powiedzieć na jego temat nic wyjątkowego, prócz tego że daje fajny efekt chłodzenia...szczególnie przydatny po nieprzespanych nocach:) i bardzo szybko się wchłania więc można stosować pod makijaż...jak tylko poużywam dłużej zrobię jego recenzję:)

    Obsession: czyli przepłaciłam:(:(...co mnie w sumie nie dziwi, bo apteka w której kupowałam jest jedną z droższych i jedyną mającą pełny asortyment Vichy...ech...jak się mleczko sprawdzi następnym razem kupię na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam preparat do demakijażu z vichy

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza wygładzająca z Paese mi bardzo dobrze służy, co prawda cena którą zapłaciłam za 15 ml mnie na początku przeraziła, ale jest wydajna na szczęście :) a do tego te opakowanie będę mogła później wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawił mnie ivostin pod oczy
    dasz znać jak się sprawuje?
    cena bardzo przystępna, ciekawe jak działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hEJ, gdzie kupiłaś honolulu? Gdzieś w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer kupiłam w małej osiedlowej drogerii w moim mieście, ale jest on dostępny na allegro:)

      Usuń