1 października 2011

Ulubieńcy września:)

Jak ten czas szybko leci....nawet się nie obejrzymy a będzie już Boże Narodzenie:)....ale wróćmy do meritum sprawy. Oto moi ulubieńcy minionego miesiąca:)


1. MAC, Mineralize Skinfinis Natural - kocham, kocham, kocham i jeszcze raz kocham:)
2. A-Derma - ubóstwiam to trio:)
3. PHARMACERIS, Delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonym działaniu - kolor idealny dla mnie, działanie również bez zarzutu:)
4. PAESE, Wiosenna mgła pudrowa - używam, jako rozświetlacza i ubóstwiam:)
5. BeautyBlender - każdy już wie, że kocham to "jajko":)
6. SLEEK, Storm - bardzo często używałam jej w tym miesiącu, a najczęściej kolory zaznaczone gwiazdką:)

7. EcoTools, Pędzel do pudru - super miękki, odpowiednia wielkość - dla mnie ideał:)

...oto moi ulubieńcy września....a jak wyglądają Wasi? Może mamy coś wspólnego:)?

Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Również mam Storma jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. poluję na ten pędzel do pudru:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować wiosennej mgły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Independent Woman: koniecznie...pomimo tego, że jest mega blada, świtnie sprawdza się u mnie jako rozświetlacz, jeżeli masz ochotę na nią bądź inne kosmetyki PAESE to zapraszam na maila ponieważ od jakiegoś czasu jestem Ambasadorką marki PAESE:)

    Motylica: Storm świetny...moja ulubiona paletka...jak nie wiem jak się umalować, zawszę kończę z cieniami Storma na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń