11 listopada 2011

Revlon ColorStay vs. Pharmaceris Delikatny Fluid Intensywnie Kryjący


I. Opis producenta

1. REVLON ColorStay  Podkład do cery normalnej i suchej. 
Doskonale kryjący podkład, który zapewnia trwałość aż do 16 godzin. Silnie nawilża. Formuła SoftFlex, oparta na ekstraktach roślinnych i proteinach jedwabiu, daje uczucie lekkości i wyjątkowego komfortu. Beztłuszczowy. Nie zatyka porów. Przed użyciem wstrząsnąć. Podkład utrwala się w 60 sekund. Nie nakładać punktowo. SPF15.

2. PHARMACERIS Delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości.
a. Wskazania: Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą.
b. Działanie: Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94% badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego SYSTEMU KRYJĄCEGO NOWEJ GENERACJI TM nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h*. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83% badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94% osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%.
c. Efekt:  Gładka, świeża i miękka skóra o równej, naturalnej barwie bez efektu maski. 
d. Sposób użycia: Preparat równomiernie rozprowadzić cienką warstwą na oczyszczonej skórze twarzy. Pozostawić do wchłonięcia.

 II. Cena

1. REVLON ColorStay - ok. 38 - 60zł
2. PHARMACERIS - ok. 38zł  

III. Dostępność

1. REVLON ColorStay - Rossman, Douglas, allegro.
2. PHARMACERIS - apteki, allegro

IV. Gama kolorystyczna

1. REVLON ColorStay - aż 12 odcieni - od Ivory do Cappucino (wg. strony producenta)
2. PHARMACERIS - 3: Ivory, Sand, Bronze

V. Opakowanie


1. REVLON ColorStay
Szklana buteleczka o pojemności 30 ml. Podkład nie posiada pompki, odpowiednią ilość produktu wylewamy z opakowania na rękę bądź spodek.








2. PHARMACERIS
Plastikowe opakowanie o pojemności 30ml. Podkład posiada pompkę, która działa na zasadzie tłoka (podobnie jak w przypadku Bourjois HealthyMix).









VI. Konsystencja



Zdecydowanie PHARMACERIS ma bardziej stałą konsystencję, REVLON jest bardziej leisty.

VII. Trwałość

W obu przypadkach nie spełniają się opinię producenta. Ani REVLON (16H) ani PHARMACERIS (10H) nie wytrzymują tyle na twarzy. Po ok. 8-9 godzinach zaczynają się ścierać. W moim przypadku głównie na nosie i brodzie - nie tworzą plam. Podkład schodzi z twarzy równomiernie.

VIII. Aplikacja

Zdecydowanie łatwiej nakłada się PHARMACERIS, REVLON wymaga pewnej ręki i sprawność - utrwala się w ciągu 60 sekund. Lepiej pracuje się z PHARMACERIS - pomimo tego, iż musimy poczekać, aż podkład wsiąknie w naszą skórę - daje on możliwość dokładniejszego rozprowadzenia na twarzy i jednolitej warstwy.

IX. Moja opinia

REVLON posiadam w odcieniu 150 Buff. Dostałam go na urodziny (wcześniej miałam kolor 110 Ivory, jednak miał zbyt dużo różowych tonów). Natomiast PHARMACERIS ma odcień 01 Ivory i jest to śliczny mleczny beż. Ja zdecydowanie bardziej skłaniam się w stronę Pharmaceris, Revlon już kiedyś miałam i ponownie sama bym go nie kupiła. Nie chodzi mi tutaj o kolorystykę, ale o trudności jakie sprawia mi podczas aplikacji i noszenia na twarzy. Revlon jest ciężkim podkładem, ja czuję go na swojej skórze, daje mi takie uczucie ściągnięcia - co nie jest zbyt przyjemne. Efekt po nałożeniu jest nijaki - skóra jest taka szarawa, matowa - nie wygląda na wypoczętą. Zdecydowanie lepszy efekt wypoczętej, świetlistej twarzy daje produkt Pharmaceris - na mojej skórze pozostawia tzw. "gloow" - twarz jest ładnie rozpromieniona, świetlista, ale nie świecąca:) Nie czuję go na mojej skórze, może to dzięki temu, że wchłania się w nią.

Cod krycia - to zupełnie nie rozumiem ochów i achów jakie rozbrzmiewają nad Revlonem - dla mnie ma on krycie średnie i wg. mnie bez możliwości budowania efektu - ponieważ nałożony drugą warstwą wygląda sztucznie i podkreśla suche skórki. Pharmaceris może krycia nie ma 100 %, ale zakrywa więcej niż Revlon. Daje dodatkowo możliwość budowania stopnia krycia i twarz nie wygląda przy tym sztucznie.

W sytuacjach gdy potrzebuję, aby podkład utrzymał się na mojej skórze długo (wszelkiego rodzaju imprezy) mieszam oba te podkłady ze sobą - w proporcjach: pół pompeczki Pharmaceris (dosłownie pół, gdy naciśniemy pompkę do końca, ilość podkładu jaka się z niej wydobędzie starczy do pomalowania 4 osób:)) i dosłownie wielkości groszku Revlon. Razem zmieszane dają ładny kolor (Revlon nie przyciemnia Pharmaceris), utrzymują się na twarzy do 12 godzin - a dzięki zmieszaniu Revlon nie powoduje ściągnięcia skóry.

Ja z tych dwóch zdecydowanie bardziej wolę podkład Pharmaceris - Revlon oczywiście zużyję, ale czy do końca nie jestem w stanie Wam tego obiecać:)

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że moja opinia choć troszkę się Wam przyda:)

6 komentarzy:

  1. A u mnie zdecydowanie wygrywa Revlon :) Ma świetne wg mnie krycie i wytrzymuje mi na twarzy nawet 12 godzin :) Pharmaceris mi podkreślał wszystko co chciałam ukryć i twarz mi się po nim świeciła niemiłosiernie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli widać najlepiej wypróbować wszystko na sobie...ja mam cerę meeeega suchą więc może dlatego ta różnica w "ulubieńcach":):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie Pharmaceris wyglądał "tapeciasto". Faktycznie kryje bardzo mocno, ale dla mnie wystarcza średnie (a w sumie średnie/mocne) krycie Revlona. Niestety obydwa dla mnie mają sporą wadę - jednak wysuszają i uwidaczniają skórki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidia: Pharmaceris wymaga czasu:)..trzeba naprawdę długo poczekać aż się wchłonie...ja Pharmaceris nakładam BeautyBlenderem i wygląda bardzo ładnie i naturalnie...ale jak wiadomo wszystko kwestia gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wygrywa Revlon, ale teraz moja skóra się do niego powoli przyzwyczaja i zastanawiam się nad Pharmaceris, mam próbkę, wiec zobaczymy, szału nie ma, ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat zastanawiam się nad podkładem Pharmaceris i po tej notce utwierdzam się w przekonaniu, że to będzie dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń