19 sierpnia 2011

Zmiana w pielęgnacji - NOWOŚCI!!!

Ponieważ mój krem do cery naczynkowej z AVENE wyzionął ducha, a wygrany prze zemnie krem również z AVENE ( o którym wspomniałam TUTAJ i już niedługo napiszę na jego temat nieco więcej) nie jest typowo do cery naczynkowej, postanowiłam wybrać się na małe zakupy:). Pewnie myślicie, że kupiłam ponownie Antirougeurs ale się mylicie - wybór padł na kosmetyki z A-DERMY.

O A-DERMIE słyszałam wiele dobrego, jednak nigdy nie miałam okazji wypróbować, któryś z jej kosmetyków, a będąc w aptece zobaczyłam ich serię do cery naczynkowej i od razu chwyciłam cały zestaw:)

A-DERMA Sensiphase AR
Dermokosmetyki A-DERMA oparte są o wyciągi z Owsa Rhealba - o naturalnych właściwościach nawilżających i łagodzących, potwierdzonych badaniami klinicznymi. Wybrany spośród ponad 80 odmian owsa ze względu na swój skład i właściwości, Owies Rhealba stanowi absolutną gwarancję skuteczności i bezpieczeństwa pielęgnacji, nawet najbardziej wrażliwej i suchej skóry. 


 1. Krem do skóry naczyniowej.

Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry naczyniowej ze skłonnością do podrażnień i przesuszenia. Łagodzi podrażnienia skóry, zmniejsza istniejące zaczerwienienia dzięki połączeniu witaminy E oraz wyciągu   z oczaru wirginijskiego. Posiada filtr SPF 15. Krem o zielonym zabarwieniu, maskuje obecne zaczerwienienia skóry, a obecność cząsteczek odbijających światło nadaje efekt rozświetlenia. Produkt hipoalergiczny, bezzapachowy, nie powoduje powstawania zaskórników. Do stosowania na dzień.

Cena: 56 zł.



2. Maseczka do skóry naczyniowej.

Łagodzi podrażnienia skóry, zmniejsza uczucie dyskomfortu dzięki zawartości wyciągu          z oczaru wirginijskiego. Nawilża, zmniejsza suchość skóry dzięki wyjątkowemu połączeniu substancji nawilżających i odżywczych, takich jak olejek palmowy. Płynna i lekka konsystencja maseczki sprawia, że skóra staje się miękka, ukojona i odświeżona. Produkt hipoalergiczny, bezzapachowy, nie powoduje powstawania zaskórników. Do stosowania raz lub dwa razy w tygodniu.
Cena: 60 zł.






3. Żel micelarny do skóry naczyniowej.

Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry naczyniowej. Preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia z wrażliwej skóry twarzy i oczu. Łagodzi podrażnienia skóry, zmniejsza uczucie dyskomfortu dzięki zawartości wyciągu z oczaru wirginijskiego. Produkt hipoalergiczny, bezzapachowy. Do stosowania rano i wieczorem.

Cena: 40 zł.





....i to były moje dzisiejsze zakupy:) Obiecuję, że umieszczę recenzję tych produktów jak tylko je przetestuje. 

Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Koniecznie napisz czy są warte swojej ceny, czekam na recenzje! :) To byłby idealny prezent dla mojej mamy na gwiazdkę, coś ukierunkowanego na naczynka i działającego porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czekam na recenzje, bo moja mama ma z tym problemy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam problemów z naczynkami :)

    OdpowiedzUsuń