31 sierpnia 2011

Zdobycze wyprzedażowe:)

Witajcie:)

Jak pewne większość z Was wie agabil na swoim blogu  Agowe petitki organizowała wyprzedaż swoich zbiorów KLIK.

Oto co upolowałam:):)






Ponieważ nie mam u siebie w mieście dostępu do kosmetyków firmy MAC a zawsze chciałam je wypróbować od razu wiedziałam, że muszę mieć ten puder - a gdy Agnieszka napisała, że jest w kolorze LIGHT byłam już w 100% pewna:)....jestem jego szczęśliwą posiadaczką od kilku dni i nie mogę wyjść z zachwytu nad tym produktem. Uwielbiam go, kocham - większą recenzję już niedługo umieszczę na blogu:)

Kolejny zakup to tusz do rzęs Bobbi Brown - zamawiała go moja siostra, jak się dzisiaj okazało jest on prezentem urodzinowym dla mnie:) Jestem niezmiernie szczęśliwa i bardzo dziękuje mojej siostrze za taki prezent:):*:*.....tuszu jeszcze nie używałam ponieważ mam 3 otwarte i szkoda mi je zmarnować dlatego recenzja pojawi się nieco później:)

 Pozdrawiam, buziaki :*:*

3 komentarze:

  1. zazdroszczę! czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to się stało, ale ja też niczego z MACa nie mam. Czekam na info o pudrze, dumam nad nim od roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo pojawi się jego recenzja - ale już mogę go z czystym sumieniem polecić:)

    OdpowiedzUsuń