31 sierpnia 2011

Z drugiej ręki;)

Jak wiecie jestem mamą:)....ponieważ zdrowie mojego synka jest dla mnie najważniejsze bardzo długo poszukiwałam produktów do pielęgnacji, które będą dla niego najlepsze. Poszukiwania trwały długo - były mniej lub bardziej udane. Przetestowałam kilka marek kosmetyków dla dzieci obecnych na naszym rynku, jednak nie wszystkie pasowały mojemu brzdącowi. Obecnie mój synek korzysta z całej serii kosmetyków AVENE Pediatril i zdecydowanie one najbardziej mu służą.

Zapewne się zastanawiacie kto zużywa produktu, które nie podpasowały skórze mojego maleństwa - oczywiście mama i tata.Dzięki temu znalazłam świetny krem dla siebie - na noc - który rewelacyjnie nawilża moją skórę, koi i sprawia, że rano jest rozpromieniona i nie wygląda na zmęczoną.

Wszystko co pisze producent na temat tego kremu jest prawdą - jednak z jedną rzeczą zgodzić się nie mogę - zdecydowanie ma tłustą konsystencje i nie wchłania się szybko, ale to mi nie przeszkadza ponieważ stosuję go na noc i do rana już nie ma po nim śladu. Zdecydowanie nie nadaje się pod makijaż, ale jako doskonały nawilżacz na noc jest idealny.
Mojemu synkowi nie odpowiadał - dla mnie jest jest rewelacyjny:) Cena to ok. 11zł. Zdecydowanie polecam ten krem tym, którzy tak jak ja borykają się z nadmiernie przesuszoną skórą.

1 komentarz:

  1. Świetna recenzja, ja jednak obawiam się, że ze względu na tłustą konsystencję ten produkt zapchałby mi pory - a niestety mam do tego skłonność.

    OdpowiedzUsuń