22 sierpnia 2011

WYNIKI ROZDANIA!!!!!

Jak widzicie ogłoszenie wyników nie trwało zbyt długo...organizacja przy małym dziecku to podstawa:):)...oto przedstawiam Wam zwycięzcę mojego rozdania:)

Maszyna losująca - w osobie mojego kochanego 4 - letniego chrześniaka) wylosowała:

SONNAILLE 


Gratuluję kochana wygranej, już piszę do Ciebie maila:)

Ponieważ w rozdaniu wzięło udział sporo osób - z czego bardzo się cieszę - postanowiłam rozlosować jeszcze jedną nagrodę - mniejszą od głównej, ale zawsze coś:)

Maszyna losująca ponownie ruszyła - a ile zabawy miał przy tym:) i wylosowała:

cysia2300

Również piszę do Ciebie maila z prośbą o podanie adresu:)

Bardzo dziękuję Wam za udział w rozdaniu.....pozostałych zapraszam na kolejne rozdania, które na pewno pojawią się niedługo na moim blogu:):):):)

9 komentarzy:

  1. Ojej! Nie wierzę! :) Strasznie się cieszę z wygranej! :) Jednak warto walczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuuu...
    Maja pierwsza wygrana!!!
    Jestem przeszczęśliwa, bardzo dziękuję.
    Wysłałam wiadomość z adresem, bardzo proszę o potwierdzenie czy doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze wcześniej nie trafiłam na tego bloga:(
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń