31 sierpnia 2011

Ulubieńcy sierpnia:)

Ech....dzisiaj mam zdecydowanie nieco więcej wolnego czasu dlatego nadrabiam zaległości na blogu. Przedstawiam Wam moich ulubieńców tego miesiąca:)






1. MAC, Mineralize Skinfinish Natural - chociaż mam go od kilku dni, musiałam umieścić go w ulubieńcach - zdecydowanie najlepszy puder jaki kiedykolwiek miałam:)
2. NYX, HD Eyeshadow Base - uwielbiam ją i dziś postaram się wrzucić Wam jej recenzję:)
3. NYX, Eyeshadow Palette - Champagne&Caviar - cienie mają piękną konsystentcję, w tym miesiącu używałam ich cały czas - recenzję pojawi się nieco później, ponieważ muszę zrobić dobre zdjęcia swatchy kolorów, a mój aparat nie oddaje ich nawet w połowie.
4. LINOMAG, Bobo A+E - obecnie mój faworyt pielęgnacji na noc:)
5. ESSENCE, Puder do twarzy seria Blossoms etc... - używałam go jako rozświetlacza i bardzo go w tym miesiącu polubiłam;
6. NYX, Concealer in a Jar - świetny korektor - podobnie jak z bazą postaram się wstawić jej recenzję jeszcze dziś:)
7. Dr.Jart+Blac, BB Cream - z wszystkich trzech próbek jakie zamówiłam zdecydowanie ten najbardziej przypadł mi do gustu, ale o BB kremach w innym osobnym poście;
8. MANHATTAN, Mousse Make Up Creamy Tuch - Powder Finish - używam jako bronzera i uwielbiam efekt jaki pozostawia na mojej bladej;)twarzy:)
9. LilyLolo, Podkład mineralny - nie umieściłam go na zdjęciu, ale używałam go od początku sierpnia, nakładałam na BB Cream świetnie się trzymał, dobrze krył - ciągle bardzo go lubię - jednak MAC zdecydowanie stał się jego największym rywalem;)

To byli moi ulubieńcy miesiąca sierpnia:) Oczywiście wiele produktów powtórzyło się z poprzednich miesięcy ale tych kosmetyków używałam najczęściej

5 komentarzy:

  1. czekam wlasnie na baze nyxa i chyba skusze sie tez na korektor;) puder MACa mam i tez go lubie- swietnie ujednolica buzke:D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten puder do twarzy z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Shopaholic dream: baza z NYX'a jest rewelacyjna...korektor również bardzo lubię, świetnie kryje wszystkie niedoskonałości.
    Kokoskowa: co do pudru to długo leżał w moje kosmetyczce, jednak teraz ponownie się w nim zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem strasznie tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję paletki NYXa. mam na nią ochotę i zastanawiam się czy warto :)

    OdpowiedzUsuń