9 sierpnia 2011

NYX'owe zakupy+bonus:)

Po zachwycie nad korektorem w słoiczku, o którym wspomniałam w poprzednim poście....uległam i zamówiłam dwie następne rzeczy z NYX.....pewnie byłoby ich więcej, ale rozsądek wziął górę....:)

1. NYX 10 Color Eyeshadow Palette 
THE RUNWAYCOLECTTION 
kolor: Champagne&Caviar 

 a oto kolory cieni jakie zawiera ta paletka:) 
(muszę Was przeprosić, ale mój aparat nie potrafi oddać dobrze koloru tych cieni, jednak na blogu WomanLand znajdziecie świetne swatche KLIK)
 

2. NYX, High Definition Eye Shadow Base


Cen nie pamiętam, ale paczkę dostałam przedwczoraj i rachunek poszedł do kosza. Kosmetyki kupiłam za pośrednictwem Allegro.
Obiecuję, że po dłuższym stosowaniu napiszę szybką recenzję - jednak już na początku muszę powiedzieć, że jestem zakochana w kolorach tych cieni - uwielbiam je:):)
____________________________________________________________________________________


Ostatnio stałam się również posiadaczką podkładu w musie....kupiłam odcień o kilka tonów ciemniejszy od mojej skóry i używam go jako bronzera - i muszę Wam powiedzieć, że tak naturalnego efektu skóry muśniętej słońcem na moje bladej twarzy nigdy nie potrafiłam osiągnąć, ciągle coś nie grało - albo za dużo pomarańczy w bronzerze, albo za ciemny i wyglądał tandetnie. Jednak po obejrzeniu filmiku podajże MakijażeKasiD (która jest skarbnicą wiedzy) na YT, poszłam za jej radą i do roli bronzera używam tego oto podkładu w musie firmy MANHATTAN w kolorze 72. 
Cena to: 30,32 zł.


Nakładam go oczywiście moim BeautyBlender'em i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z efektu jaki zostawia na mojej twarzy. Muszę przyznać, że produkt jest naprawdę bardzo dobrej jakości:)

10 komentarzy:

  1. Paletka jest prześliczna. :) Swoją drogą do wygrania w rozdaniu u mnie, zapraszam wszystkich. :)
    Co do bazy, to nie wiedziałam, że NYX ma też taką. Znałam tylko tą w słoiczku. Ale ciekawie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paletka! Fajnie by było gdybyś zamieściła swatche kolorków cieni i recenzję paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z firmy NYX, ale ta paletka kusi. Ma piękne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze kiedy jestem w TKMAXX zerkam na kosmetyki NYX i się zastanawiam kupić czy nie kupić ? po takich recenzjach jak Twoja już wiem - kupić ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. SenseSensibility87: postaram się zrobić swatche tych kolorów jednak mój aparat nie domaga i to bardzo:)...może nagram krótki filmik ze swatchami i wrzucę na bloga wtedy może będzie więcej widać:)

    emka516: bardzo się cieszę, że pomogłam w podjęciu decyzji - jednak dla twojego portfela nie wiem czy będzie to aż tak dobre...:):)

    Ja zakochałam się w kosmetykach NYX i pewnie jeszcze nie raz usłyszycie o nich na moim blogu:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad tą paletką, aż w końcu kupiłam z nyxa tą NUDE ON NUDE i jestem zadowolona, ale tych szminek które są w palecie nie używam- zapominam o nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zastanawiałam się nad Nude On Nude...ale skusiłam się na mniejszą i jestem bardzo zadowolona...kolory są świetne, bardzo dobrze napigmentowane i bosko się rozcierają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka cudna mmm...
    Już obserwuję i liczę na to samo;)
    ________________________
    http://alexowa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Od roku jestem posiadaczką różu w musie z Manhattanu i jestem z niego bardzo zadowolona. Skoro podoba Ci się podkład to myślę, że warto się skusić... :)

    OdpowiedzUsuń