31 sierpnia 2011

NYX Eyeshadow Base - recenzja

Baz pod cienie używam stosunkowo krótko, bo od jakiegoś 1,5 roku. W moje ręce nie wpadła też ich zawrotna ilość. Miałam bazę z MySecret oraz z KOBO - którą zwędziła mi moja siostra, więc trzeba było kupić jakąś inną:)
Nie mam problemu z utrzymywaniem się cieni na powiece - cienie bez bazy wytrzymują u mnie cały dzień, jedyne co się zmienia to to, że tracą nasycenie koloru - a baza dla mnie ma ten kolor podbijać. Długo zastanawiałam się nad wyborem bazy - w grę wchodziły dwie LUMENE i ArtDeco. 
Przeglądając allegro natrafiłam na bazy z NYX'a jednak te w słoiczku - później trafiłam właśnie na tą - High Definition Eyeshadow Base - powiem szczerze, że skusiło mnie ładne, schludne, czarne opakowanie i skojarzenie z kosmetykami Make Up For Ever :)  Nie potrafię sobie przypomnieć ile za nią zapłaciłam, ale chyba jakieś 25 zł. Ale teraz przejdę do konkretów:)

PRODUCENT (przetłumaczone prze zemnie z j. angielskiego):
Doskonale przygotowuje powiekę pod cienie, zapewnia ich nasycony kolor oraz przedłużoną trwałość. Stworzona z myślą o makijażach do telewizji, sesji zdjęciowych oraz na scenę. Kolor cielisty. 

POJEMNOŚĆ: 
8g.

CZAS PRZYDATNOŚCI DO UŻYCIA:
9 miesięcy od otwarcia

MOJA OPINIA:
Zdecydowanie jest to mój faworyt i nie zamienię jej na żadną inną. Doskonale podbija kolor cieni, ujednolica powiekę - ponieważ malowałam nią siostrę, która ma tłustą powiekę - rewelacyjnie przedłuża trwałość cieni. Sposób aplikacji - jak dla mnie - jest wygodny (w formie błyszczyka) i zdecydowanie bardziej higieniczny niż w przypadku KOBO lub ArtDeco. Baza nie pozostawia na powiece tłustej, lepkiej warstwy. Cienie bez problemu się rozcierają i nabierają ogromnej głębi - chociaż po nałożeniu na powiekę, baza doskonale stapia się ze skórą i jest niewidoczna. Uważam, że spełnia swoje zadanie w 100% i ja nie zamienię jej na żadną inną:) To co przekonuje mnie do niej jeszcze bardziej - jest hypoalergiczna (ogromny PLUS) oraz otrzymała znak PETA - cruelty free - znak ten mogą otrzymywać firmy, które wprowadziły stałą politykę zakazu testowania swoich produktów na zwierzętach:)


Niedawno wpisałam w wyszukiwarkę na YT właśnie nazwę tej bazy. Wiele dziewczyn ze Stanów Zjednoczonych stawia ją na równi z osławioną i uwielbianą przez rzeszę bazą Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - jak jest naprawdę nie wiem nie miałam nigdy UDPP, ale NYX'a wielbię:)

Mogę z czystym sumieniem polecić Wam tą bazę. Dzięki niej jeszcze bardziej polubiłam kosmetyki z NYX'a i już poluję na bazę pod makijaż również w wersji HD oraz ich podkład również HD. 
Nie wiem jak Wy, ale ja ma nieodparte wrażenie, że ta seria kosmetyków wypuszczona na rynek przez NYX jest wzorowana na kolecji MUFE HD. 

Macie jakieś kosmetyki z NYX? Możecie polecić coś wartego uwagi?
A może jesteście tak jak ja szczęśliwymi posiadaczkami tej bazy? 
Dajcie znać w komentarzach.


Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. U mnie baza pod cienie jest absolutną koniecznością w makijażu oka. Twoja opinia bardzo zachęca mnie do jej przetestowania, dostępna jest ona tylko na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam NYX! Polecam korektor w słoiczku i oczywiście szminki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic z tej firmy, ale ostatnio poszukuję dobrej bazy, więc może kupię właśnie tę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mnie ciekawiły kosmetyki NYX, poluję na nie od jakiegoś czasu :)

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam w tej chwilibazy z artdeco, nie miałam żadnej innej więc ciężko mi porównać.
    Być może kolejną będzie właśnie ta z nyx'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam !
    Chciałam Cię zaprosić na moje rozdanie. Więcej informacji pod tym linkiem http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zobacz co można wygrać ♥

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z nyxa mam jedynie 2 pomadki i jestem średnio zadowolona. ale baza zapowiada się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń