16 sierpnia 2011

Eco Tools w Rossmanie!!!!

Przeglądając ostatnio bezpłatną gazetkę wydawaną przez Rossman'a SKARB natrafiłam na taką oto reklamę....



....oczywiście dzisiaj popędziłam do Rossmana aby potwierdzić tą wiadomość:):)....i oczywiście EcoTools dostępne są w drogerii:)....na "wieszaku" wisiały 4 rodzaje pędzli: do pudru, podkładu, różu i do cieni. Ja chwyciłam ten do pudru....chciałam wypróbować czy to aby na pewno takie "cudo":).....zapłaciłam za niego 29,99zł - więc nie jest tak źle:)....i muszę Wam powiedzieć, że zakochałam się już w tych pędzlach....na pewno dokupię pozostałe dostępne w Rossmanie:):)....Zastanawiam się tylko czy asortyment będzie powiększony czy drogeria poprzestanie tylko na tych 4 rodzajach....nie powiem, że nie marzy mi się ich kabuki do bronzera:)....a tymczasem wstawiam fotki pędzla do pudru:):)






Wszystkie te z Was, które jeszcze pędzli EcoTools nie mają w swoich zbiorach a miały na nie chrapkę zapraszam do sieci drogerii Rossman:):)

Pozdrawiam:):)


12 komentarzy:

  1. widziałam je w rossie kilka dni temu :) fajnie, że weszły do oferty - może teraz ceny na allegro spadną i ogólnie będzie je można kupić taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za cynka ;) będę musiała zajrzeć do swojego rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O prosze... U mnie ich dzisiaj nie było.

    Chciałabym Cię zaprosić na moje rozdanie, można wygrać mydło z Lusha :) http://stardoll-styles-2010.blogspot.com/2011/08/rozdanie-lush-joanna-i-wiele-wiecej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam je. fajnie, że są w rossmannie chociaż ja już wszystkie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo nie wiedziałam :) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że u mnie w Rossmanie będzie.

    nutelleve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie mają jeszcze w ofercie i ile kosztują? ja aktualnie pracuję na pędzlach QVS, zapraszam do przeczytania recenzji ;)
    http://wiktoriabeauty.blogspot.com/2011/07/pedzle-qvs-quality-value-style.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem kiedy jestem w Rossmannie patrze na te pędzle. :D

    OdpowiedzUsuń