18 lipca 2011

ONE LOVELY BLOG AWARD

Do tej nagrody zostałam nominowana przez
ZASADY ONE LOVELY BLOG AWARD


  1. W odpowiedzi na nominację wpisz podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.
  2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
  3. Napisz o sobie 7 rzeczy
  4. Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę) 
  5. Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacj. 

7 FAKTÓW O MNIE:)

1. Od 3 miesięcy jestem szczęśliwą mamą wspaniałego chłopczyka:)
2. Uwielbiam książki E.E. Schmitta (wszystkie bez wyjątku:))
3. Jestem uzależniona od (kosmetyków - ale to już wiecie;)) - czekolady - ale nie mogę jej chwilowo jeść.
4. Wbrew obiegowej opinii, że wszyscy kochają lato - ja nie przepadam za nim - zdecydowanie wolę zimę - wiem jestem dziwna:)
5.  Mam zbyt dużą ilość torebek - ale która kobieta tego nie ma:)
6. Panicznie boję się myszy!!!!!
7. Nigdy nie założyłabym rajstop tzw. kabaretek:)

 Nominuję:

    
     
 Pozdrawiam:):)
                                                                                                                                              

4 komentarze:

  1. torebki i zima całkiem jak ja:)
    dzięki za taga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie :)

    Buziaki dla synka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś dziwna - ja też uwielbiam zimę, ale tylko taką z puszystym i skrzypiącym śniegiem :)

    Gratuluję bycia mamą :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń