30 lipca 2011

Malutki zakup:)

Nie byłabym sobą gdybym nie popełniła kolejnych zakupów:):)...a raczej zakupu:):)

Tym razem zakup dokonany przez internet.

Dzisiaj z samego rana przyszedł do mnie korektor z NYX - Concealer in Jar w odcieniu (oczywiście najjaśniejszym) czyli Porcelane:):)....narazie nie powiem Wam nic na jego temat....zdążyłam tylko lekko umazać mojego paluszka co widać na zdjęciu;) i zrobić Wam swatcha....faktycznie jest kryjący i bardzo gęsty, ale tego się właśnie spodziewałam:)....myślę, że będzie idealny na zimię do zakrycia moich znienawidzonych naczynek na policzkach. Korektor kupiłam na stronie ladymakeup.Muszę się Wam przyznać bez bicia, że planuję popełnić kolejny NYX-owy zakup - a dokładnie 5 zakupów:)ale o tym innym razem. A teraz zdjęcia:):)

8 komentarzy:

  1. U mnie na blogu recenzja tego produktu- zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam więc na recenzję :)
    Mogę wiedzieć gdzie w sieci kupujesz kosmetyki NYX?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten korektor kupiłam na stronie http://www.ladymakeup.pl/sklep/ ale są dostępne również na allegro u sprzedawcy nyxcosmetics.pl a to link do jego aukcji http://allegro.pl/show_user.php?uid=20392634

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kusisz :) chodzi mi on po głowie już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. KiziaMizia ja też się bardzo długo nad nim zastanawiałam aż wreszcie pękłam - co w sumie mnie nie dziwi:)zawsze tak mam;)....ale dzisiaj miał swoją premierę i narazie nie żałuję zakupu ale nie chcę zapeszać:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super masz te posty, takie jak mnie obecnie interesują ;D zamówiłam sobie ten korektor w tym samym odcieniu, po czym okazało się, że nie dotarły im te kolory, a inny byłby na 100% za ciemny. Trochę żałuję ale cóż, w zamian za to będę mieć mgiełkę do utrwalenia makijażu z elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnaa: Bardzo się cieszę, że mogę pomóc:)...koniecznie napisz jak sprawuje się mgiełka z ELFA, od jakiegoś czasu chodzi za mną tego typu kosmetyk:)....a NYX'a koniecznie poszukaj na allegro, chociaż ja coraz częściej zastanawiam się czy nie zamawiać go ze Stanów poprzez e-bay.

    OdpowiedzUsuń