6 lipca 2011

Kremy BB!!

Od jakiegoś czasu jest szał na kremy BB...coraz więcej o nich na blogach YouTubie.....a, że ja należę do ludzi podatnych na wszelkie nowinki:) skusiłam się.


Nie kupiłam pełnowymiarowych opakowań - aż tak naiwna nie jestem;)....ale kupiłam próbki trzech kremów BB. Zakupu dokonałam na stronie Asian Store. A oto co przyszło do mnie dziś z samego rano w paczuszce:)



1. DR.JART+BLACK LABLE DETOX HEALING BB CREAM SPF 25 PA++

Krem BB do cery suchej lub mieszanej oraz wrażliwej.
 Główne zadania kremu:
- Rozjaśnianie, działanie antystarzeniowe, ochrona przed UV i nawilżanie. Komfortowe uczucie gładkie nawilżonej cery przez cały dzień.
- Brak potrzeby nakładania dodatkowego filtra przeciwsłonecznego - to ulga dla skóry i dobre samopoczucie przez cały dzień!
- Maskowanie zaczerwienień i niedoskonałości przy zachowaniu naturalnego wyglądu, odpowienie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.



2. Missha M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++ (kolor: 13 Milky Beige). 


Krem BB maskujący niedoskonałości. Działa rozjaśniająco na przebarwienia, spowalnia starzenie cery, leczy skazy, koi skórę (opatentowany NA-Complex). Doskonale się dopasowuje, wyrównuje koloryt i maskuje wszelkiego rodzaju niedoskonałości cery, w tym trądzik, naczynka, bielactwo, przebarwienia słoneczne i cienie pod oczami. Wyciągi z roślin, takich jak bylica i dynia, oraz składniki odżywcze, utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia skóry i zapewniają jej jedwabistość i zdrowy wygląd. Zawiera wyłącznie naturalne, niepodrażniające skóry składniki. Przy regularnym stosowaniu uspokaja wrażliwą cerę, chroni ją przed czerwienieniem.



3. SKIN79 The Oriental Gold BB Cream SPF25 

Krem bb do skóry mieszanej lub suchej kontrolujący wydzielanie sebum. Ulepszona funkcja nawilżania, działanie przeciwzmarszczkowe i wybielające. Potrójne działanie - rozjaśnia i rozświetla cerę, chroni przed UV (SPF25 PA++) oraz działa przeciwzmarszczkowo. Świetnie kryje niedoskonałości przy zachowaniu naturalnego tonu cery. Praktyczne opakowanie z lusterkiem w wieczku oraz kremowym różem 2w1 do ust i policzków.


Dzisiaj użyłam do makijażu kremu BB Dr.Jart i narazie jestem zadowolona - zobaczymy jak będzie się sprawował po całym dniu stosowania. Myślałam, że kolorek będzie za ciemny (jak wiecie jestem mega bladziuchem:)) ale bardzo ładnie wtopił się w skórę - może to zasługa mojego ulubionego aplikatora do podkładu, którym bez dwóch zdań został BeautyBlender - gąbeczka warta swojej ceny:)....ale o gąbce będzie w innym poście....a dalsze przemyślenia na temat BB kremów w kolejnych postach:)
________________________________________________________________________________

Chciałabym się Wam jeszcze pochwalić moją nową miłością - Wiosenna Mgła Pudrowa nr. 11 Mglisty poranek.  Jestem zakochana w tym produkcie - ja używam go jako rozświetlacza i jest rewelacyjny w tej roli. Nie wstawiam zdjęć na twarzy ponieważ mój aparat nie potrafi oddać efektu jaki pozostawia na twarzy.

2 komentarze:

  1. Kremy BB ostatnio widzę wszędzie :) Kuszą mnie strasznie i pewnie w końcu kupię ;p

    Ile płaciłaś za taką próbkę?

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy od tego jaką próbkę się zamawia....coś koło 8-10zł, nie pamiętam ile która kosztowała...za 3 zapłaciłam 33zł z kosztami przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń