21 czerwca 2011

Zakupy moja miłość:)

......no nic nie poradzę na to:)....tak już mam:)....już nawet nie szukam usprawiedliwień dla mojej słabości:)....zakupy zrobiłam na początku czerwca, ale bardzo długo zbierałam się, żeby obfotografować moje zdobycze:)......dlatego od razu przejdę do konkretów:)....

1. Delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości PHARMACERIS - ja mam w kolorze 01 IVORY - cena: 36zł. Używałam go już kilka razy i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona - stopień krycia zależy tylko i wyłącznie od nas - minimalna ilość daje odpowiednie krycie i ślicznie rozświetla skórę. Jego ogromnym plusem jest SPF bo aż 20. Bałam się, że na lato będzie za ciężki, ale jak już pisałam - gdy nałożymy go naprawdę delikatnie, ładnie stopi się z cerą i uwierzcie mi że wytrzyma cały dzień (na mojej suchej skórze sprawuje się perfekcyjnie:)).
2. L'biotica regenerujący krem do rzęs - skusiłam się na niego po przeczytaniu jego recenzji na blogu Piękność dnia klik - używam jej jakieś dwa tygodnie i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z efektów. Wydaje mi się, że moje rzęsy stały się nieco mocniejsze i bardziej gęste, ale dokładną recenzję napiszę gdy minie minimum 30 dni od rozpoczęcia kuracji:). Cena: 16 zł.
...a teraz w kolejności przypadkowej:)......ponieważ jestem bladolica:) postanowiłam przybrązowić się na lato i kupiłam Samoopalający mus nawilżający z Lirene, cena: 12zł - niedługo zamieszczę recenzję tego  "cuda" z którym niezbyt się polubiłam:(. Kolejny zakup to puder rozświetlający z Essence - i tutaj muszę powiedzieć, że bardzo ale to bardzo urzekł mnie ten produkt i jestem nim zachwycona, cena: 11,99zł.....i na sam koniec - ponownie skuszona recenzją na blogu Bąbelkowy świat klik, -  postanowiłam kupić maseczkę do twarzy L'biotica Dermomask Popękane naczynka jak tylko zobaczyłam u siebie w aptece - cena: 10,69zł - na blogu ukazała się recenzją nawilżającej - ja kupiłam na popękane naczynka, ponieważ takowe posiadam na policzkach i borykam się z nimi już 20 lat:) Nie używałam jej jeszcze, ale jak tylko to uczynię i potestuję przez kilka dni napiszę Wam co o niej sądzę:)

i na sam koniec lakier do paznokci VIPERA High Life nr. 802, cena: 8,99zł - piękny zielony, miętowy kolorek - idealny na lato.

....i to wszystko, jeżeli chodzi o moje zakupy....mam nadzieję, że nadejdą wreszcie sprzyjające okoliczności i będę miała nieco wolnego czasu, bo bardzo zaniedbałam bloga a mam tyle pomysłów na nowe posty. Pozdrawiam was i do następnego:):)

1 komentarz: