20 czerwca 2011

VIRTUAL - baza pod makijaż - recenzja


Używam tej bazy już od ponad miesiąca i postanowiłam napisać dla Was krótką recenzję.

Opis producenta:  

Wiele kobiet stara się ukryć niedoskonałości skóry i przebarwienia nakładając grube warstwy podkładu, pudru czy korektora, które nadmiernie obciążają skórę. Nowa beztłuszczowa silikonowa baza pod makijaż Satin Smooth Virtual błyskawicznie wygładza i ożywia skórę Tuszuje drobne niedoskonałości skóry i ujednolica jej koloryt. Baza pod makijaż Satin Smooth to profesjonalny kosmetyk, który przedłuża trwałość makijażu nie wysuszając delikatnej skóry twarzy. Idealnie matuje, dzięki zawartym w składzie silikonowym polimerom. Wzmacnia efekt podkładu, ułatwia jego rozprowadzanie i znacznie przedłuża działanie podkładu oraz pudru.
Wygładzającą bazę Satin Smooth Virtual można stosować także samodzielnie, bez podkładu.
Przeznaczona jest dla każdego typu skóry. Nie ściąga i nie wysusza skóry. 

Cena:  ok. 17zł.

Pojemność: 15 ml 

Moja opinia:

Nie jestem znawczynią w temacie baz pod makijaż (używałam tylko kilku: Sephora, Soraya, Dax) i do każdej z nich podchodziłam z ogromną rezerwą. Podobnie było w przypadku tej. 


Pojemność taka sama jak w przypadku bazy z Sephory (chociaż tam wrażenie optyczne sprawia, że wydaje nam się, iż jest jej więcej:):)). Jeżeli chodzi o działanie, to jestem nią bardzo pozytywnie zaskoczona. 
Baza wygładza powierzchnię skóry, podkład dosłownie ślizga się po niej i pięknie wtapia się w skórę. Używam jej prawie codziennie - zarówno z płynnym podkładem, jak i mineralnym Lily Lolo i w obydwu przypadkach sprawdza się rewelacyjnie. Co do trwałości makijażu - to zdecydowanie przedłuża jego żywotność. Po całym dniu noszenia "makeupu" nie czuję ściągnięcia na mojej twarzy, co jest ogromną zasługą właśnie tej bazy. Jako posiadaczka meeeega suchej skóry jestem ogromnie zadowolona z tej bazy i kupię ją ponownie - lubię mieć w kosmetyczce coś co wiem, że mnie nie zawiedzie. 
_________________________________________________________________________________

Obecnie rozpoczęłam testy innej bazy pod makijaż - LUMENE Beauty Base Crystal Radiance Primer, czyli bazy rozświetlającej, cena: 39zł (w osiedlowej drogerii, na stronie http://www.igruszka.pl/ możecie kupić ją taniej, chociaż licząc koszty wysyłki:)KLIK)

Jak obiecuje producent:

Wydobywa naturalny blask skóry. Idealna dla cery zmęczonej i pozbawionej energii. Trójwymiarowe pigmenty wyrównują koloryt skóry i rozjaśniają cerę.

Sposób użycia: Nałóż bazę na krem, pod podkład lub zmieszaj z podkładem.

Pierwsze testy już poczynione - miałam ją na sobie 3 razy:) i muszę powiedzieć, że jak narazie zdecydowanie lepiej sprawdza się gdy zmieszamy ją z podkładem - daje wtedy piękny efekt "glow" (mój ulubiony nawiasem mówiąc:):)) Wększą recenjzę podam później jak poużywam jej jeszcze przez przynajmniej 2-3 tygodnie.
  
Obecnie z czystym sumieniem i z ręką na sercu polecam Wam bazę z VIRTUAL.

Pozdrawiam Was i do następnego posta:):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz