28 czerwca 2011

Moje pędzle do makijażu:)

W moim zbiorze nie ma ich wiele....jednak już wiem, że jestem uzależniona i chcę coraz więcej:))...Przedstawię Wam jednak te, które posiadam i które uwielbiam:)

I. PODKŁAD

1. HAKURO H18 - języczkowy pędzel do podkładu, włosie syntetyczne, bardzo mięciutkie i miłe w dotyku. Pędzle dostępny na stronie HAKURO Bardzo go lubię, jednak maluję się nim wtedy gdy mam więcej czasu na wykonanie makijażu.


2. LANCRONE,  Roun Top Kabuki - mój ulubieniec do podkładu. Włosie mięciutkie, syntetyczne, boskie!!!. Mega szybko nakłada się nim podkład, który świetnie się wtapia w skórę.


II. BRONZER

1. Pixie Cosmetisc, Flat Top Kabuki - jest to mój pierwszy pędzel jaki kupiłam, kiedyś używałam go do nakładania podkładu i też w tej roli się sprawdzał, jednak od jakiegoś czasu używam go do bronzera i jestem mega zadowolona:) Włosie syntetyczne, miękkie. 


III. PUDER SYPKI

1. LANCRONE Sunshade Minerals, Long Handled Kabuki - włosie syntetyczne, mega mięciutkie. Uwielbiam go do nakładania podkładu mineralnego, jak i do utrwalania makijażu zwykłym pudrem sypkim.


IV. CIENIE DO POWIEK/EYELINER

 1. INGLOT, 29PO - włosie to koza o ile się nie mylę:) Bardzo miękki, idealny do nakładania cieni na całą powiekę jak i do blendowania:)


2. ESSENCE - kuleczka z essence, której nie muszę przedstawiać:)


3. LANCRONE - Blending E231 - mój najnowszy zakup i już się w nim zakochałam. Mega miękki, idealnie rozciera cienie jest boski, mój faworyt:) Włosie naturalne - nie wiem jakie, nie było napisane na stronie.


3. LANCRONE, Short Shader E250 - kupiony razem z E231 i również bardzo go lubię. Świetnie rozciera kreskę, bardzo dobrze nakłada się nim cień na dolną powiekę. Włosie naturalne - wiewiórka.


4. LANCRONE, Small Angle E223 - świetny do eyelinera jak i podkreślenia brwi:)


...na koniec chciałabym Wam przedstawić pędzelek z którym się nie polubiliśmy, a mianowicie ESSENCE - pędzelek do eyelinera - jak dla mnie zupełnie się do tego nie nadaje i stoi sobie grzecznie między innymi pędzlami:)...czasami używam go, żeby podkreślić brwi:)

...i to by było na tyle jeżeli chodzi o mój zbiór pędzli. Chcę powiększyć swoją kolekcję o pędzle z HAKURO H13, H54, H77 oraz H55. Zakochałam się również w pędzlach z Lancrone i również mam kilka na oku m.in. TAPERED BLENDING E311, EYELINER E105, ANGLED TOP KABUKI F58 - a najbardziej marzy mi się zestaw 16 pędzli do makijażu właśnie ich marki, które dostępne są na allegro klik.....ech...mam nadzieję, że z czasem kolekcja będzie się powiększać. Póki co to co mam wystarcza mi w zupełności....no może nie do końca, ale o tym w następnym poście:):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz