19 maja 2011

Małe zakupy po dłuższej przerwie:)

Po dość długiej przerwie, spowodowanej nawałem obowiązków, wracam do Was i do bloga:)....Mam nadzieję, że wpisy będą dość regularne chociaż ciągle nie mam czasu na łażenie po sklepach i wyszukiwanie kosmetycznych hitów:):).....mam jeszcze jeden i to ogromny problem...mój aparat padł i już nie ruszy:(....więc chwilowo będę wspomagać się zdjęciami z internetu....mam nadzieję, że uda mi się niedługo kupić porządny sprzęt....a tymczasem pochwalę się Wam moimi zdobyczami ostatnich dni:)

Po wypróbowaniu eyelinera w żelu z essence w kolorze 03 berlin rocks, postanowiłam kupić kolejny - tym razem czarny - 01 midnight in paris:)
...kolejna zdobycz z essence to pomadka znana już chyba wszystkim - 52 IN THE NUDE:)....śliczny półtransparentny kolorek:)

...ostatnia już zdobycz z essnece to błyszczyk do ust - STAY WITH ME w kolorze 01 me&my icecream:)
....a teraz zakupy w osiedlowej drogerii - i tutaj skusiłam się na dwa produkty.....korektor rozświetlający z VIPERY numer 01 - jedyne co mi się w nim nie podoba na pierwszy rzut oka to opakowanie - strasznie tandetne i mam wrażenie, że niedługo się popsuje....no ale ciekawość wzięła górę:)
....i ostatnia rzecz - nie wiem czy mówiłam Wam wcześniej, że jestem maniaczką maskar do rzęs:), jeżeli nie to teraz z ręką na sercu się do tego przyznaję:).....skusiłam się na kolejną, tym razem mało znanej mi marki ACE OF FACE - ja kupiłam EXTRA VOLUME PREMIUM N0 2 - kolor oczywiście czarny. Do maskary dostałam w gratisie ich kredkę do oczu, również w kolorze czarnym. Za tusz zapłaciłam 39,90zł. Napiszę Wam jak się sprawuje, jak tylko wykończę mój tusz z L'oreal i Delii:)....coś jednak mi się wydaję, że tak długo nie wytrzymam:)....tymczasem zapraszam na stronę producenta KLIK abyście mogły dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego tuszu i pozostałych kosmetyków:)

...i to by było na tyle, jeżeli chodzi o moje kosmetyczne zakupy:)....mam nadzieję, że uda mi się zaglądać na bloga w miarę regularnie, ponieważ chciałabym zamieścić kilka recenzji kosmetyków które uwiodły mnie w kwietniu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz