8 kwietnia 2011

Mój dzisiejszy makijaż:)

Jest to pierwszy tego typu post na moim blogu.....zdecydowanie muszę kupić sobie lepszy aparat fotograficzny, ponieważ ten co mam fatalnie łapie kolory:(......

Makijaż dzienny - wykonany na szybko, gdyż aura nie sprzyjała mi dzisiaj wyjątkowo:(......mam nadzieję, że się Wam spodoba:)

Twarz:
1. Podkład Max Factor Smooth Effect Fundation - kolor: 45 Creamy Ivory;
2. Korektor pod oczy - Maybelline Pure.Cover Mineral - kolor: 02 Natural;
3. Podkład mineralny Lily Lolo - kolor: Porcelain;
4. Bronzer KOBO - kolor: 306;

Oczy [i to one będą na zdjęciach poniżej:)]:
1. Baza pod cienie do powiek - MySecret;
2. Cień bazowy - INGLOT 393 na całą ruchomą powiekę;
3. Cień KOBO nr. 117 - również na całą ruchomą powiekę, aż do załamnia;
4. Cień SEPHORA nr. 18 - delikatnie w zewnętrznym kąciku oka - tylko po to aby nadać głębi;
5. Cień INGLOT nr. 395 - w wewnętrznym kąciku - rozświetlenie;
6. Cień AVON kolor: LEAF (zieleń) - naniesiony na mokro na dolną powiekę;
7. Kredka do oczu Max Faxtor 090 (cielista) - naniesiona na dolną linię wodną;
8. Tusz do rzęs - Essence Multi Action Mascara kolor: Black - muszę powiedzieć, że nie powaliła mnie na kolana, ale dam jej jeszcze szansę:)
 
I tak oto prezentuje się makijaż oczu (mój aparat zdecydowanie nie daje rady z kolorami, które w rzeczywistości są bardziej nasycone i wyraźne):

1 komentarz:

  1. to prawda, że na zdjęciach niewiele widać i aż trudno uwierzyć, że masz na oku tyle różnych cieni, ale nie przejmuj się, lustrzanką też często ciężko uchwycić kolory makijażu, taka już natura aparatów :) właśnie z tego powodu nigdy nie robię zdjęć własnych makijaży ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń