4 kwietnia 2011

Małe kwietniowe zakupy:):):):)

Pogoda - przynajmniej w moim mieście - dopisała i wybrałam się na mały spacerek po mieście:) Oczywiście nie mogłam się oprzeć i musiałam zajrzeć do kilku sklepów:)....efekt końcowy wiadomy - kolejne zakupy - znowu mniej pieniędzy na koncie;) Oto co kupiłam:
1. Korektor pod oczy - Maybelline, Pure.Cover Mineral (Mineralny korektor w płynie), cena: 29,90 zł. Już kiedyś go używałam, ale miałam za ciemny kolor - chociaż teoretycznie powinien być najjaśniejszy ( 01 - Nude Beige), teraz kupiłam numer 02 Natural. Wcześniej byłam z niego zadowolona, więc dlatego zdecydowałam się na jego kupno. 


2. Tusz do rzęs - Essence, Multi Action Mascara, cena: 9.90zł - znany wszystkim tusz do rzęs za niewielkie pieniądze...........tak tak wiem, kupiłam ostatnio tusz L'oreala ale pomyślałam, że za taką kwotę warto przetestować ten uwielbiany przez miliony tusz:)



3. Korektor do brwi (a dla mnie najzwyczajniej w świecie żel:)) - Delia, Glamour Fashion, cena: 7.49zł. - dość długo szukałam go u siebie w mieście i jakież zaskoczenie wywarł na mnie fakt, iż jest dostępny w sieci sklepów InterMarche:):) - cena śmieszna, więc czemu nie spróbować:) - mój kolor to brąz.


I ostatni zakup.....zachęcona artykułem na wizażu skusiłam się na nowość od MAX FACTOR - a dokładnie na ich nowy podkład Smooth Effect Foundation. Link do artykułu - TU
Ja wybrałam kolor najjaśniejszy - bo okropny bladzioch ze mnie:) Jeszcze nie testowałam, chociaż muszę przyznać, że miałam ogromną ochotę zrobić to jak tylko weszłam do domu:) Pierwszy test jutro - zobaczymy czy faktycznie takie cudo:) Mój kolor to 45 Creamy Ivory, cena: 39,90zł.

I to by było na tyle, jeżeli chodzi o moje dzisiejsze zakupy. Zdecydowanie muszę zacząć kontrolować swoje wydatki:) ale wątpię, żeby mi się to udało:):):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz