15 kwietnia 2011

Kosmetoholizm, czyli kolejne zakupy:)

Miało już nie być zakupów kosmetycznych......wierzcie mi naprawdę się starałam.....a wiadomo wyszło jak zawsze:)
Na sam początek - "aptecznie".........jak zwykle telefon od męża, żeby kupić coś na przeziębienie, więc zajrzałam do mojej ulubionej apteki [ i nie chodzi mi tutaj o kupno leków, ale o ilość kosmetyków w niej dostępnych i swobodny dostęp do nich - coś na zasadzie SuperPharmu:)].....i oto co znalazłam:)
Zaczynając od lewej strony:
1. Żel pod prysznic Klorane "Orzeźwiający poranek" - na bazie wyciągu z pączków topoli, poj. 75 ml (wydaje mi się, że ma w sobie jeszcze nutkę cytrusów, bo pachnie bardzo ładnie, lekko i orzeźwiająco) - jeszcze nie używałam, czeka na swoją kolej lub wykorzystam go podczas jakiegoś wyjazdu weekendowego:)
2. Szampon suchy na bazie mleczka z owsa - zapewnia efekt świeżo umytych włosów, bez użycia wody, poj. 50 ml - również nieużyty jeszcze, ale na pewno napiszę wam co o nim sądzę jak tylko przetestuję:)
3. Szampon na bazie mleczka z owsa - nawilża i doskonale chroni włosy nadając im elastyczność i zdrowy wygląd, poj. 100 ml - tego szamponu akurat nie używałam, ale miałam pełnowymiarowe opakowanie ich szamponu na bazie olejku z norek - wiem, że brzmi strasznie, ale wierzcie mi, że robi z włosami to co obiecuje producent ( przynajmniej moimi) - jeżeli chciałybyście abym napisała na jego temat coś więcej, dajcie znać w komentarzach.
Cena całego zestawu to 18,30zł
....po drodze do domu mijałam hurtownie kosmetyczną i nie omieszkałam zajrzeć.....a tam maraton pomiędzy półkami....powstrzymywanie się przed kupieniem kolejnego szamponu do włosów, balsamu do ciała:)....ale na dwie rzeczy musiałam się skusić - głównie ze względu na ich zapach:)a mowa tutaj o kremie do rąk i masce do rąk i paznokci firmy ZIAJA seria kokosowa. Zapach mnie powalił i musiałam je kupić - kiedyś używałam ich kremu do rąk, ale serię oliwkową i byłam nawet zadowolona, więc pomyślałam czemu nie:) Czy działają cuda i nawilżają - tego nie wiem - kremu użyłam raz i narazie zauważyłam, że bardzo ładnie wygładza dłonie - maska leży i czeka na sobotnie SPA:)....jedno wiem, nawet jeżeli okażą się bublami co do działania i tak je zużyję ze względu na zapach właśnie:):)....zresztą cena również śmieszna: krem - 5,02zł, maska - 5,50zł.....:)
 ....na koniec odwiedziłam NATURĘ - tutaj już zakup planowany - skończyła mi się moja baza pod cienie z MySecret ( z której, pomimo niskiej ceny, byłam zadowolona), jednak teraz skusiłam się na bazę pod cienie KOBO Professional - użyłam jej dzisiaj i muszę powiedzieć, że narazie jestem z niej bardzo zadowolona:) Cena: 16,99zł.
.....i na sam koniec pochwalę się moimi internetowymi zakupami:):) Na sam początek paletka cieni do powiek SLEEK Storm:)....długo się na nią czaiłm i do końca nie wiedziałam czy aby na pewno ją chcę.....aż wreszcie się zdecydowałam i mówię raz kozie śmierć - jedno wiem na pewno - teraz nie żałuję:) Śliczne kolorki, super pigmentacja - zdecydowanie się od niej uzależniłam po wykonaniu dzisiejszego makijażu:):)

....i na koniec - dwa pędzle firmy LANCRONE. Zbyt długo czekałam na HAKURO i się znudziłam czekaniem, więc postanowiłam zamówić pędzle z Lancrone.
1. Round Top Kabuki - F54 -pędzel do nakładania podkładów lub produktów sypkich - ja nakładam nim podkład - wykonany z włosia syntetycznego, które jest tak mięciutkie, że wykonanie makijażu tym pedzlem do czyta przyjemność - nakładałam nim podkład dzisiaj i jestem meeeeeega zadowolona:)
2. Pędzel do brwi i eyelinera - SMALL ANGLE - E223 - również miękki, sprężysty, włosie syntetyczne, obecnie mój ulubiony pędzelek do eyelinera:) 
Ceny: a) paletka : 28zł; b) Round Top Kabuki: 29zł; c) Small Angle: 8,90zł 

.....i to by było na tyle:).....jeżeli chciałybyście dowiedzieć się czegoś więcej na temat jakiegoś kosmetyku, piszcie w komentarzach a na pewno zrobię jego recenzję:)
Pozdrawiam, buziaki:)

4 komentarze:

  1. swietne zakupy! zazdraszczam :D
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak Ci się sprawuje Klorane? Ja uwielbiam:). Zresztą, kosmetyki z apteki to mój taki mały konik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O suchym szamponie napisałam niedawno recenzję i jest masakryczny....przynajmniej dla mnie:)....reszta jak najbardziej na TAK:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupki! czy będzie obiecany test makijażu oka cieniami z bareminerals?

    OdpowiedzUsuń