6 marca 2011

Włosy:)

Dzisiaj postanowiłam napisać jak i czym pielęgnuje swoje włosy:) Zdjęcia robiłam dwa tygodnie temu i jeden z moich produktów dosięgnął dna:)

Nie mam szczególnych problemów dotyczących kondycji moich włosów, są suche i zniszczone, ale odpowiednia pielęgnacja sprawia, że nie są problematyczne w codziennym "użyciu".
Moim ulubionym szamponem do włosów jest szampon z lini L'biotica WAX do włosów ciemnych. Bardzo dobry szampon, dobrze oczyszcza, nie plącze moich włosów. Jestem z niego bardzo zadowolona i jak narazie nie zamienię go na żaden inny.
Nie wyobrażam sobie umycia włosów i nie nałożenia na nie odzywki:)Tak już mam:)Do tej pory używałam odzywki kupionej w hurtowni kosmetycznej, przeznaczonej do włosów suchych. Ma piękny zapach kokosa połączonego z orzechem laskowym - cudo do zjedzenie;) Dość dobrze nawilżała moje włosy, dobrze się po niej rozczesywały. Wczoraj zakończyła już swój żywot, po baaaaaaaardzo długim używaniu - poj. 1L:) i dziś zastąpiłam ją czymś innym, ale o tym w następnym poście:)
 Raz w tygodniu nakładam na włosy maskę odżywiającą i nawilżającą. Używam Crema al Latte SERICAL. Bardzo dobra maska, ogromna pojemność, więc jeszcze je poużywam:) Zostawia na moich włosach śliczny mleczny zapach, po prostu boski:)
Na końcówki nakładam zawsze serum wzmacniające z wit. A+E również z WAX'a (BIOWAX). Po dłuższym stosowaniu daje bardzo dobre efekt, końcówki się nie rozdwajają, włosy są wygładzone i pięknie się mienią. Co najważniejsze serum nie zawiera sylikonów, parabenów, SLS i innyc świństw:) Niestety straszne zdjęcie - ale coś tam widać na nim:)
 No i to by było na tyle, jeżeli chodzi o pielęgnacje moich włosów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz