23 marca 2011

KOBO Professional - SUN BRONZING POWDER

Zupełnie przypadkowe i nieplanowane zakupy:).....Ciągle poszukuję idealnego bronzera i dziś będąc w mieście dosłownie przez 10 minut:) zajrzałam do NATURY. Od razu podeszłam do szafy ESSENCE - jednak jakoś nic mnie nie skusiło - oczywiście jeżeli chodzi o bronzery:)...wpadło mi w oko kilka cieni, ale powstrzymałam swój zachwyt i nie kupiłam ich:)może następnym razem.
Mój wzrok skierował się na szafę kosmetyków KOBO - i tutaj o dziwo ich bronzer bardzo mi się spodobał i postanowiłam zaryzykować. Koszt to 19.99 zł więc nie jakoś obłędnie drogi, dlatego jeżeli się nie sprawdzi nie będę aż tak bardzo płakać;) Na ręce prezentuje się bardzo ładnie - ładny czekoladowy kolor bez żadnej miedzi czy cegły - mam nadzieję, że na twarzy będzie podobnie - ale o tym przekonam się dopiero jutro i oczywiście napiszę Wam jakie są moje pierwsze odczucia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz